Welcome Note:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 25, 2014

Cetakan Konkrit Lantai - Concrete Imprint di Utara Malaysia

Ni nak promote sikit.

LANTAI CANTIK MALAYSIA

Sungai Petani House Renovation:

Bagi sapa-sapa yang ingin dan berkenan nak buat lantai
bentuk BARU atau di panggil LANTAI CANTIK, tengok
contoh kat bawah ni:-

Panggilan untuk kerja macam ni ialah "Concrete Imprint"
atau Stamped Concrete.
Nak buat Concrete Imprint kat Kedah ni, Pendang ke, Sungai Petani ke,
Kulim ke,,,,  contact ada di bawah tu....
Hijau Murni Construction.
017-6694706
Depa ni ada kontek satu Malaysia, sebut je kat mana mesti dia orang
boleh sampai. Murah aje, lebih baik, tahan lasak dan berkilat dari
tiles atau mozaik. Yang penting tu, BERgAYa kaouu !!!!!!









Kerja Ubah Suai (Renovation Work) boleh dilakukan dalam masa yang singkat je.

1. Bancuh, Merata atau Pasang Kongkrit dan cop cetak BUNgA dia satu hari boleh siap.
2. Esoknya dah boleh sapu Sealer untuk bagi lantai BERKILAT.

Lepas tu....  taraaaa,....  MELOTOP!!!!! kau hah..
Untuk kerja binaan ni, sila hubungi Hijau Murni Construction, KEDAH.
017-6694706



Selamat Menikmati suasana keliling ANDA yang INDAH.
Wassalam.

Sponsored by:
Concrete Imprint Malaysia
https://www.facebook.com/ConcreteImprintMalaysia

http://concreteimprintmalaysia.blogspot.my/



6 comments:

Muhamad Suhaimi said...

Berape kos untuk buat concrete imprint...

EPC said...

berape tu kos per.m2

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Anonymous said...

Lantain Cantik Konkrit Imprint..Tel 012;5345282

Anonymous said...

Untuk porch kereta 20 X 30 kaki anggaran nya dalam RM$6000.
dengan ketahanan untuk kenderaan turun naik. Heavy duty, lebih
kukuh dan kuat dari tile atau mozek. Tahan lebih lama tanpa retak.

nurul iman said...

Thank you very Steady info ... hopefully more successful.
Obat Pelangsing Terbaik Slimming Capsule
Cara Mengatasi Sakit Pinggang Sebelah Kiri
Kencing Sakit Dan Keluar Cairan Di Celana
Cara Mengatasi Sering Buang Air Kecil
Penyebab Insomnia