Welcome Note:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 16, 2012

Visited by International Business Manager

Hah.... hari ini dalam sejarah.
Tanpa disangka, minggu lepas dapat pengesahan
dan temu janji dari Manager baru untuk lawatan
ke Cili Pendang.

Jadi pagi-pagi lagi dah bangun dan sarapan
untuk persediaan ke kebun kami. Nasi goreng,
teh panas dan dalam perjalanan sempat juga beli
nasi lemak Pendang, Donut dan Cucur badak
sebagai bekalan. Di tambah lagi Teh O panas dua balang
dan air mineral. Bawa bekal macam tak nak balik dua hari.

Inilah foto International Business Manager tu...
Muda lagi dan bersemangat kental.



Tiba di kebun jam 8.30, dan matahari dah tinggi.
Tugas nya memilih benih pisang yang berkualiti
dan mengorek anak untuk proses pemindahan.





Hebat orangnya dan tahan lasak jugak. Berpanas dan
berpeluh sampai ke tengah hari.

Masa rehat, usya-usya pulak kat Kelapa Muda...
Tapi cari galah tak jumpa....





Ini lah rezeki hari ini.








No comments: